mBank trzecia awaria w tym tygodniu
Klienci mBanku znów nie mieli powodów do zadowolenia. Bank poinformował po raz trzeci w tym tygodniu, że są problemy z serwisem transakcyjnym.
2013-07-12, 15:09
Parę godzin temu na oficjalnym profilu portalu społecznościowego mBanku można było przeczytać o problemach firmy. - Informujemy, że obecnie mogą występować utrudnienia w korzystaniu z serwisu transakcyjnego banku oraz w niektórych przypadkach utrudnienia w autoryzacji transakcji kartowych.Trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia, o zmianach będziemy informować na bieżąco. – informuje mBank.
Godzinę później bank informował, że problemy zostały rozwiązane. - Informujemy, że serwis transakcyjny banku jest już w pełni dostępny. Klienci mogą zrealizować wszystkie dyspozycje. mLinia działa w trybie normalnym. Przepraszamy za niedogodności. – zapewnia bank.
Mimo komunikatu klienci informują o dalszych problemach. - bzdura! nadal nie działa! a przerwa techniczna w dzień powszedni w środku dnia nie jest przerwą techniczną tylko awarią! żądam natychmiastowego przywrócenia stanu używalności i podania dokładnej przyczyny awarii! – domaga się jeden z internautów.- rozumiem, że system działa wybiórczo? u mnie nadal przerwa techniczna... Czas ewakuować się z tego "lepszego" banku... – mówi inny.
Niektórzy zaś dotkliwie odczuli przerwę w dostępie do usług mBanku. - Co ja sie wstydu w sklepie najadłem...... kolejka z 10 metrów a mi karta nie działa.....dobrze, że zawołałem żone, która juz odeszła z zakupami. Ona ma konto w Getin.....chyba czas się tam przenieść....bo nie mają takich problemów... – pisze niezadowolony klient.
REKLAMA
abo
REKLAMA