Trendy w mediach społecznościowych

Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i Snapchat – to najważniejsze media społecznościowe na świecie, angażujące miliardy użytkowników. – Ciągle powstają nowe portale, które chcą je zdetronizować. Szanse na to są jednak coraz mniejsze – oceniał w Polskim Radiu 24 Michał Wieczorek z Sotrender.

2016-01-30, 10:38

Trendy w mediach społecznościowych
Aplikacja Snapchat, dostępna na smartfonach, zdobywa coraz większą popularność wśród polskich użytkowników.Foto: flickr.com/infomastern

Posłuchaj

30.01.16 Michał Wieczorek: „Maleje grupa najmłodszych użytkowników Facebooka. Przenoszą się oni na Snapchata - tam nie ma ich rodziców”
+
Dodaj do playlisty

Jak podkreślał gość Polskiego Radia 24, szczególnie mocną pozycję na globalnym rynku osiągnął Facebook. – To jest gigant, który jest właścicielem innych platform i aplikacji, takich jak Instagram czy WhatsApp. Mark Zuckerberg cały czas skupuje mniejsze firmy, które oferują ciekawe rozwiązania – mówił na naszej antenie Michał Wieczorek.  

Michał Wieczorek; Foto: PR24/JW Michał Wieczorek; Foto: PR24/JW

Ekspert zauważył również, że w ostatnim czasie zmienia się struktura użytkowników poszczególnych portali. – Ogólna liczba osób korzystających z Facebooka rośnie, ale jednocześnie maleje grupa najmłodszych użytkowników. Przenoszą się oni na Snapchata - tam nie ma ich rodziców – wyjaśniał gość Polskiego Radia 24.

REKLAMA

Michał Wieczorek na naszej antenie mówił też m.in. o ubiegłorocznych trendach twitterowych w Polsce – najpopularniejszych kontach i hasztagach.

Zapraszamy do odsłuchania audycji, a także polubienia naszych profili: Twitter, Facebook

Polskie Radio 24/mp/wj

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej