Trendy w mediach społecznościowych
Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i Snapchat – to najważniejsze media społecznościowe na świecie, angażujące miliardy użytkowników. – Ciągle powstają nowe portale, które chcą je zdetronizować. Szanse na to są jednak coraz mniejsze – oceniał w Polskim Radiu 24 Michał Wieczorek z Sotrender.
2016-01-30, 10:38
Posłuchaj
Jak podkreślał gość Polskiego Radia 24, szczególnie mocną pozycję na globalnym rynku osiągnął Facebook. – To jest gigant, który jest właścicielem innych platform i aplikacji, takich jak Instagram czy WhatsApp. Mark Zuckerberg cały czas skupuje mniejsze firmy, które oferują ciekawe rozwiązania – mówił na naszej antenie Michał Wieczorek.

Ekspert zauważył również, że w ostatnim czasie zmienia się struktura użytkowników poszczególnych portali. – Ogólna liczba osób korzystających z Facebooka rośnie, ale jednocześnie maleje grupa najmłodszych użytkowników. Przenoszą się oni na Snapchata - tam nie ma ich rodziców – wyjaśniał gość Polskiego Radia 24.
REKLAMA
Michał Wieczorek na naszej antenie mówił też m.in. o ubiegłorocznych trendach twitterowych w Polsce – najpopularniejszych kontach i hasztagach.
Zapraszamy do odsłuchania audycji, a także polubienia naszych profili: Twitter, Facebook
Polskie Radio 24/mp/wj
REKLAMA
REKLAMA