Marka: Legia Warszawa
Tegoroczne Forum Brandingu odbędzie się 2 czerwca na stadionie Legii w Warszawie. Miejsce nie jest przypadkowe – klub to jedna z najstarszych i najcenniejszych marek stolicy. W Polskim Radiu 24 m.in. o wizerunku warszawskiej Legii mówiła Katarzyna Kozłowska, red. naczelna magazynu THINKTANK.
2016-05-26, 11:44
Posłuchaj
26.05.16 Katarzyna Kozłowska: „Legia to marka, z której warszawiacy są niebywale dumni”.
Dodaj do playlisty
Warszawska Legia w 2016 roku obchodzi stulecie swojego istnienia. – To marka, z której warszawiacy są niebywale dumni. Legia to nie tylko logo czy koszulki, ale też piłkarze, którzy sami są marką – podkreślała na naszej antenie Katarzyna Kozłowska.

Jak zauważyła w Polskim Radiu 24 red. naczelna magazynu THINKTANK, w ostatnich latach atmosfera wokół klubu uległa zmianie na lepsze. – Nowy stadion zintegrował warszawską społeczność. Przypomnijmy sobie, że jeszcze 10 lat temu na polskich stadionach dochodziło do kontrowersyjnych zachowań. Teraz na mecze przychodzą rodziny z dziećmi, ludzie piknikują na stadionie – wskazywała Katarzyna Kozłowska.
Więcej w całej rozmowie.
Polskie Radio 24
REKLAMA
REKLAMA