Akcelerator dla start-up-ów - gdzie i jak szukać pomysłów biznesowych
Choć jednym z ważniejszych czynników przesądzających o sukcesie młodych firm jest zdobycie pierwszego dużego klienta, to o ich sukcesie decydują przede wszystkim innowacje. Gośćmi Polskiego Radia 24 byli Jakub Kot (start-up Deelavo), Jerzy Kurgan (Aviva) i Katarzyna Kołakowska (manager programu).
2016-10-20, 19:38
Posłuchaj
Jak mówił Jakub Kot, start-up to "młody biznes, który jest nakierowany na zarabianie pieniędzy, ale który szuka również swojego modelu biznesowego". – Start-up działa w innowacyjnym środowisku, które umożliwia bardzo szybki wzrost i rozwój. To firma, która może bardzo szybko urosnąć do globalnego gracza – wyjaśnił.
Jerzy Kurgan podkreślił, że Aviva szuka przede wszystkim młodych firm, które tworzą innowacje, głównie technologiczne. - Chcemy znaleźć perełki, które będziemy mogli wykorzystać do zaoferowania nowych produktów naszym klientom lub usprawnienia pracy w naszej organizacji – wyjaśnił.
- Robimy ten pogram wraz m.in z akcelaratorem start-up-ów Huge Thing, by młode firmy miały okazję porozmawiać z naszymi pracownikami, którzy odpowiadają za konkretne dziedziny w dużej firmie, o tym, jak tworzy się produkty, jakiej jakości muszą być te produkty – wyliczał Kurgan. - To dużo wiedzy, którą w miarę krótkim czasie chcemy przekazać tym przedsiębiorcom – dodał.
Katarzyna Kołakowska poinformowała, że rekrutacja do programu kończy się w środę, 26 października. - W środę poznamy listę start-up-ów, które dostaną się do programu. Program ruszy 15 listopada i potrwa do 14 grudnia – podsumowała.
REKLAMA
Więcej w całej rozmowie.
Gospodarzem audycji był Mateusz Drozda.
Polskie Radio 24/pr/tj
_________________
Data emisji: 20.10.16
REKLAMA
Godzina emisji: 18:15
Polecane
REKLAMA