Strategia Polskiej Grupy Zbrojeniowej. Wojciech Koźmic: chodzi przede wszystkim o rozwój produkcji, technologii, sprzedaży
- Słowem, który definiuje ten dokument jest rozwój. Chodzi o rozwój produkcji, technologii, sprzedaży - powiedział w Polskim Radiu 24 Wojciech Koźmic, dyrektor Departamentu Strategii Polskiej Grupy Zbrojeniowej.
2024-01-13, 09:45
Polska Grupa Zbrojeniowa ogłosiła nową strategię rozwoju na lata 2024-2033. Jej głównym zadaniem jest wzmocnienie pozycji na rynku krajowym i zagranicznym. W komunikacie Grupa podkreśla także dotychczasowe inwestycje m.in. w tworzenie nowych linii produkcyjnych.
Przemysł zbrojeniowy
Wojciech Koźmic z PGZ powiedział w Polskim Radiu 24, że nowa strategia nie jest rewolucją, choć została inaczej skonstruowana. - Poprzednia strategia obowiązywała do 2023 roku. Głównym czynnikiem, który stał za nowym dokumentem były zmiany w naszym otoczeniu zewnętrznym i wyzwania jakie przed grupą PGZ pojawiły się w związku z dużym zainteresowaniem naszego głównego klienta czyli Sił Zbrojnych RP - powiedział.
- Ten dokument jest trochę inaczej skonstruowany niż poprzedni. Należy jednak pamiętać, że przemysł zbrojeniowy działa długofalowo. Nie wywracamy więc do góry nogami pomysłów na działalność PGZ - dodał.
Gość Polskiego Raida 24 podkreślił, że na najbliższe lata grupa chce się skupić na rozwoju. - Jest jak najbardziej pewna kontynuacja, ale wyzwania i pomysły, które się pojawiły zostały przelane na papier. Bardzo istotny nacisk kładziemy na spółki PGZ - powiedział.
REKLAMA
- Słowem, który definiuje ten dokument jest rozwój. Chodzi o rozwój produkcji, technologii, sprzedaży - dodał dyrektor Departamentu Strategii Polskiej Grupy Zbrojeniowej.
Więcej w nagraniu
Posłuchaj
***
Audycja: Cafe Armia
Prowadząca: Agnieszka Drążkiewicz
Gość: Wojciech Koźmic (dyrektor Departamentu Strategii Polskiej Grupy Zbrojeniowej)
REKLAMA
Data emisji: 13.01.2024
Godzina emisji: 8.35
dz
REKLAMA