Kulisy spraw. Inicjatywa #Bridge2succes
- Widzę ogromny potencjał w komunikacji marketingowej jaki ma w sobie brydż - mówił dyrektor kreatywny Tomasz Chojnacki. Gościem Polskiego radia 24 była też Elżbieta Tomczuk, współpomysłodawczyni inicjatywy #Bridge2succes.
2019-05-02, 20:00
Posłuchaj
Brydż to nie tylko forma spędzania czasu. Gra uczy bowiem logicznego myślenia i podejmowania decyzji. - Brydż przede wszystkim rozwija kompetencje przyszłości. Uczy analitycznego i strategicznego myślenia, umiejętności podejmowania decyzji w bardzo krótkim czasie i pod wpływem stresu. To umiejętność radzenia sobie ze stresem, komunikacji z partnerem, nawiązywania kontaktów. To wiele kompetencji, które są poszukiwane przez pracodawców - powiedziała Elżbieta Tomczuk. Jej zdaniem jest to świetna gra dla młodych ludzi, by mogli rozwijać kompetencje. - Tak naprawdę brydż nie ma wieku, to gra społeczna. Każdy znajdzie coś dla siebie w brydżu - dodała.
#Bridge2succes to pomost łączący różne grupy ludzi. Starszych z młodszymi lub pracodawców z pracownikami. Zanikają wszelkie podziały. Jeżeli po drugiej stronie jest prezes, a ja jestem jego potencjalnym pracownikiem, to i tak gramy na tym samym poziomie. Jest licytacja, jest prawdziwa demokracja, możemy się ze sobą zmierzyć - tłumaczył Tomasz Chojnacki.
Więcej w nagraniu.
Gospodarzem audycji był Rafał Dudkiewicz.
REKLAMA
Data emisji: 2.05
Godzina emisji: 19.06
PR24
REKLAMA