Piotr Chęciński: portal PolskieRadio24.pl tworzą najlepsi dziennikarze Polskiego Radia

2018-09-01, 14:23

Piotr Chęciński: portal PolskieRadio24.pl tworzą najlepsi dziennikarze Polskiego Radia
Piotr Chęciński, dyrektor i redaktor naczelny portalu PolskieRadio.pl.Foto: Polskie Radio

– Wierzę w to, że wejdziemy do pierwszej piątki najbardziej poczytnych portali informacyjnych w Polsce – powiedział Piotr Chęciński, dyrektor i redaktor naczelny PolskieRadio.pl. 1 września wystartował serwis PolskieRadio24.pl, w którym będzie można znaleźć najnowsze informacje dotyczące bieżących wydarzeń, a także interesujące materiały publicystyczne.

Posłuchaj

01.09.18 Piotr Chęciński: „Portal PolskieRadio24.pl nawiązuje do najlepszych wzorców (…)”.
+
Dodaj do playlisty

Prace nad nowym portalem zajęły 12 miesięcy. Były prowadzone przez dwie redakcje: dotychczasowy serwis informacyjny PolskieRadio.pl oraz stację Polskie Radio 24. W efekcie tych starań powstał serwis, w którym skupione zostały bieżące informacje newsowe z kraju i ze świata oraz część publicystyczna, której fundamentem są audycje nadawane na antenach Polskiego Radia 24.

– Konkurencja w tym segmencie jest w naszym kraju ogromna. Angażuje ona ogromne budżety w akcje promocyjne, ale Polskie Radio to jakość, rzetelność, a od 1 września, gdy uruchomiony został nasz nowy serwis, to również nowoczesność, na której bardzo nam zależało. Do tej pory tego trzeciego elementu brakowało nam w internecie. Wierzę, że od dzisiaj ten cel udało się osiągnąć – powiedział Piotr Chęciński.

Analizy spraw krajowych, międzynarodowych, a także zagadnień gospodarczych, interesujące ujęcie tematyki kulturalnej oraz lifestylowej. Tym właśnie będzie wyróżniał się portal PolskieRadio24.pl. Piotr Chęciński podkreślił, że ogromną przewagą nowego serwisu będzie prezentacja zawartości archiwum Polskiego Radia posiadające unikatowe materiały, którymi nie dysponują portale o podobnym profilu.

– Takim materiałem jest film, który z okazji 79. rocznicy wybuchu II wojny światowej opublikowaliśmy na stronie nowego serwisu. To wywiad z jednym z ostatnich żyjących świadków bombardowania Wielunia. Polskie Radio realizuje projekty, które dla mediów komercyjnych wydają się nierentowne. Jest to misja mediów publicznych, które powinny kierować interesujące i ważne treści do 20-latka, 50-latka i 90-latka – dodał szef portalu PolskieRadio.pl.

Piotr Chęciński podkreślił, że celem projektowania nowego serwisu było to, by był on responsywny, interaktywny i aby użytkownik czuł się na nim komfortowo. – Chcieliśmy żeby nasi odbiorcy mieli łatwość poruszania się po portalu i czuli, że nawiązuje on do najlepszych wzorców, a pod względem nowoczesności przystaje do XXI wieku – wskazał.

Polskie Radio 24/db

---------------------------

Data emisji: 01.09.2018

Godzina emisji: 13.06

Polecane

Wróć do strony głównej