X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz

Nowa aplikacja

Wszystko w jednym miejscu
x

Nowa aplikacja

x

"Nie powinny być poddane komercjalizacji". Prof. Drzonek o mediach publicznych

Ostatnia aktualizacja: 22.05.2020 10:18
- Pomysł Rafała Trzaskowskiego na prywatyzację TVP czy Polskiego Radia jest chybiony - mówił w Polskim Radiu 24 politolog, prof. Maciej Drzonek.
Audio
  • Prof. M. Drzonek o prywatyzację mediów publicznych
Konferencja prasowa - zdj. ilustracyjne
Konferencja prasowa - zdj. ilustracyjneFoto: Microgen/ Shutterstock

Gość PR24 odniósł się do postulatów opozycji, a dokładnie kandydata Platformy Obywatelskiej na prezydenta Rafała Trzaskowskiego, by sprywatyzować Telewizję Polską. PO chce też usunąć z oferty TVP informację i publicystykę.

- Media publiczny nie powinny być poddane komercjalizacji. Nie jest też prerogatywą prezydenta, by likwidować czy nie likwidować media, ale prerogatywą kandydata na prezydenta jest wrzucanie tematu wokół którego on chciałby by toczyła się dyskusja w przestrzeni medialnej - mówił.

EN Sylwester Latkowski 1200.jpg
Pedofilia w Zatoce Sztuki. Latkowski: to nie problem wyssany z palca

"Zmobilizować elektorat PO"

Politolog dodał, że Rafał Trzaskowski chce osiągnąć prosty efekt, a mianowicie zmobilizować elektorat PO, który poczuł się porzucony. Dodał, że nie ma jeszcze oficjalnej kampanii wyborczej.

- Kandydat na prezydenta PO jest tylko kandydatem na kandydata, bo trzeba jeszcze zebrać odpowiednią liczbę podpisów - zauważył prof. Maciej Drzonek.

Zapraszamy do wysłuchania całej audycji.

***

Audycja: "Temat dnia/Gość PR24"

Prowadzący: Adrian Klarenbach

Gość: prof. Maciej Drzonek (Uniwersytet Szczeciński)

Data: 22.05.2020 r.

Godz: 7.50

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Prof. Domański: Trzaskowski kojarzy się z lewicą, to zawęża jego potencjalny elektorat

Ostatnia aktualizacja: 20.05.2020 13:50
- Jeżeli mówimy o ostatecznym wyniku wyborów, to społeczeństwo polskie jest bardziej konserwatywne niż lewicowe - powiedział w Polskim Radiu 24 socjolog, prof. Henryk Domański (PAN). Jego zdaniem może to zaważyć na wyniku wyborczym kojarzonego z lewym skrzydłem PO Rafała Trzaskowskiego.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Media publiczne nie są własnością pana Trzaskowskiego". Dr Hanna Karp o straszeniu dziennikarzy

Ostatnia aktualizacja: 20.05.2020 14:19
- Prawie przez 26 lat było tak, że media publiczne przynależały do formacji pana Trzaskowskiego, ale ten czas już się skończył - mówi portalowi PolskieRadio24.pl medioznawca, dr Hanna Karp. Wyjaśnia, że w żadnym kraju kandydat na urząd prezydenta nie pozwoliłby sobie na atak na media publiczne.
rozwiń zwiń