Tomasz Szczepański o Muzeum Katyńskim: wymaga nagłaśniania i reklamy
- Od 2009 roku nasz oddział katyński jest w południowym bastionie Cytadeli Warszawskiej i to mogło przyczynić się do dezorientacji - mówił w Polskim Radiu 24 Tomasz Szczepański z Muzeum Katyńskiego.
2021-07-25, 14:24
Powiązany Artykuł

Plebiscyt "Wydarzenie Historyczne Roku". Serwis Polskiego Radia w finale
Odnosząc się do tego, że warszawskie Muzeum Katyńskie nie jest najlepiej rozreklamowane, Tomasz Szczepański wskazał, że "jeden powód tego może być wybitnie techniczny".
Posłuchaj
- Muzeum, które zostało otwarte jako oddział Muzeum Wojska Polskiego w 1993 roku, przez pierwsze lata swojego istnienia miało siedzibę na Sadybie - wyjaśnił. - Od 2009 roku nasz oddział katyński jest w południowym bastionie Cytadeli Warszawskiej i sama zmiana miejsca też mogła się przyczynić do pewnej dezorientacji.
Jak podkreślił, "wszystko wymaga nagłaśniania, reklamy, promocji". - Wiążą się z tym oczywiste koszty i to też jest na pewno czynnik, który w jakimś stopniu ogranicza popularność.
REKLAMA
Tomasz Szczepański zauważył, że jeśli chodzi o promocję muzeum, "piłka w grze jest nie tylko po stronie muzealników, ale też mediów". - Reklamujcie nas państwo.
Więcej w nagraniu.
***
Audycja: "Temat dnia"
REKLAMA
Prowadzący: Tadeusz Płużański
Gość: Tomasz Szczepański, Muzeum Katyńskie
Data emisji: 25.07.2021
Godz. emisji: 13.33
REKLAMA
jb
Polecane
REKLAMA