more_horiz

Właściciel restauracji wymagającej paszportów covidowych: robię to w trosce o gości

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2021 17:01
- Warto to robić przede wszystkim w trosce o naszych gości. Wirusy przenoszą się łatwiej w pomieszczeniach zamkniętych a takim jest wnętrze restauracji - powiedział w Polskim Radiu 24 Artur Jarczyński, właściciel restauracji, która obsługuje tylko klientów zaszczepionych bądź mających negatywny wynik testu.
Właściciel restauracji wymagającej paszportu covidowego podkreśla, że jest sposób dbania o zdrowie jego klientów
Właściciel restauracji wymagającej paszportu covidowego podkreśla, że jest sposób dbania o zdrowie jego klientówFoto: Shutterstock/Verconer

Karol Wagner z Tatrzańskiej Izby Gospodarczej zapewnia, że zakopiańscy hotelarze i kwaterodawcy spod Tatr są gotowi na przyjmowanie turystów zgodnie z obostrzeniami, które weszły z początkiem grudnia. Sytuacja związana z koronawirusem dotyka szczególnie właścicieli hoteli i restauracji w całym kraju. Taka sytuacja ma miejsce od dwóch lat. Badania pokazują, że przedsiębiorcy boją się niepewności jaką przynosi pandemia.

Paszporty covidowe

Artur Jarczyński mimo sytuacji w jakiej znajdują się przedsiębiorcy, postanowił obsługiwać tylko osoby zaszczepione, ozdrowieńców bądź tych, którzy przedstawią negatywny wynik testu. Po swojej decyzji otrzymywał wiele negatywnych głosów. - Każda decyzja budzi emocje. Nie spodziewałem się tego, że będą to aż tak złe emocje. Jest grupa osób, która w ten sposób rozładowuje bombę emocjonalną, którą sobie noszą. Nie ważny jest powód, ale liczy hejt i robią to, gdzie tylko mogą - powiedział.

- Zdarzały się telefony z różnych stron kraju. Dosyć emocjonalnie wyrażali swoją opinię i grozili nam. Jest to element gry nazywany życie i trzeba się z tym zmierzyć - dodał.

Gość Polskiego Radia 24 zapytany o to, dlaczego zdecydował się na taki ruch mimo braku wymagań ze stronu rządu, powiedział, że wszystko jest wynikiem dbania o zdrowie jego gości. - Warto to robić przede wszystkim w trosce o naszych gości. Wirusy przenoszą się łatwiej w pomieszczeniach zamkniętych a takim jest wnętrze restauracji. Mamy zimę więc nie ma innego wyjścia jak przyjmowanie klientów wewnątrz - powiedział.

Czytaj także:

Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy

Posłuchaj
19:55 PR24_mp3 2021_12_05-16-35-28.mp3 Artur Jarczyński o wymogu paszportów covidowych w jego restauracji ("Pro publico")

 

***

Audycja"Pro publico"

Prowadziła: Małgorzata Raczyńska-Weinsberg

Gość: Artur Jarczyński (restaurator) 

Data emisji: 05.12.2021

Godz. emisji: 16.35

dz

Zobacz także

Zobacz także

X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem