Logo VW zbyt oldskulowe. Koncern zamierza iść z duchem czasu
Jak podał dział marketingu koncernu Volkswagen - firma zamierza zmienić swoje logo, które od wielu lat - zasadniczo pozostaje takie samo. Do zmiany ma dojść w przyszłym roku.
2018-04-17, 12:46
Nowe logo - o czym piszą motoryzacyjne portale - ma z jednej strony zapowiadać przełom w ofercie niemieckiej firmy, która w najbliższych latach ma postawić na samochody z napędem elektrycznym.
Zbyt staroświeckie
Z drugiej - odmienić imidż VW, który został mocno nadszarpnięty przez aferę "Dieselgate". Firma chce też pozyskać nowych młodszych klientów, dla których dotychczasowy znak VW - co pokazały badania - jest zbyt konserwatywny i staroświecki.
Zbyt niemiecka
O zmianach logotypu Volkswagena poinformował szef marketingu koncernu Jochen Sengpiehl. Jak powiedział - marka Volkswagen jest odbierana jako zbyt niemiecka, co nie wpływa dobrze na jej postrzeganie na rynkach zagranicznych.
Zgodnie z zapowiedzią nowe logo będzie pokazane oficjalnie w przyszłym roku.
REKLAMA
Akkal, NRG
REKLAMA