Logo VW zbyt oldskulowe. Koncern zamierza iść z duchem czasu

Jak podał dział marketingu koncernu Volkswagen - firma zamierza zmienić swoje logo, które od wielu lat - zasadniczo pozostaje takie samo. Do zmiany ma dojść w przyszłym roku.

2018-04-17, 12:46

Logo VW zbyt oldskulowe. Koncern zamierza iść z duchem czasu
VW zbyt konserwatywny? Koncern planuje zmianę logotypu.Foto: PIXABAY

Nowe logo - o czym piszą motoryzacyjne portale - ma z jednej strony zapowiadać przełom w ofercie niemieckiej firmy, która w najbliższych latach ma postawić na samochody z napędem elektrycznym.

Zbyt staroświeckie

Z drugiej - odmienić imidż VW, który został mocno nadszarpnięty przez aferę "Dieselgate". Firma chce też pozyskać nowych młodszych klientów, dla których dotychczasowy znak VW - co pokazały badania - jest zbyt konserwatywny i staroświecki.

Zbyt niemiecka

O zmianach logotypu Volkswagena poinformował szef marketingu koncernu Jochen Sengpiehl. Jak powiedział - marka Volkswagen jest odbierana jako zbyt niemiecka, co nie wpływa dobrze na jej postrzeganie na rynkach zagranicznych.

Zgodnie z zapowiedzią nowe logo będzie pokazane oficjalnie w przyszłym roku.

REKLAMA

Akkal, NRG

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej