Polacy polubili elektronikę ubieralną. Sprzedaje się coraz lepiej

2014-12-24, 09:23

Polacy polubili elektronikę ubieralną. Sprzedaje się coraz lepiej
. Foto: Glow Images/East News

W tym roku Polacy kupią ponad 100 tys. inteligentnych zegarków i opasek fitness. W 2015 r. popyt ma być dziewięciokrotnie większy - donosi "Puls Biznesu".

Globalna moda na tzw. elektronikę wearable, czyli ubieralną, wdarła się do Polski. Po kilku kwartałach ostrożnego przyglądania się inteligentnym zegarkom, okularom i opaskom Polacy ruszyli na zakupy. Dzięki Gwiazdce nasz rynek elektroniki ubieralnej zamknie rok z wynikiem ponad 100 tys. sprzedanych urządzeń, a jego wartość przekroczy 40 mln zł.

/
Ten segment rynku u nas dopiero raczkuje
Jednak mimo osiągów ten segment rynku u nas dopiero raczkuje. Mimo że oferta sklepów jest już szeroka, nadal polscy klienci nie mają dostępu do dużej części dostępnych w USA czy w Europie Zachodniej urządzeń. Kluczowa dla tego rynku platforma Android Wear nie obsługuje na razie języka polskiego.

Alkomat połączony ze smartfonem czy zegarki mierzące kroki to jedne z najpopularniejszych prezentów dla fanów inteligentnej elektroniki.

Źródło: Newseria

PAP, awi

Polecane

Wróć do strony głównej