Polish National Sales Awards: promocja etyki wśród sprzedawców
Etyka może iść w parze z wysokimi wynikami w sprzedaży. Dowodem na to są laureaci konkursu Polish National Sales Awards.
2015-03-17, 20:18
Posłuchaj
Jego kolejna edycja właśnie się rozpoczęła. Wziąć z nimi mogą duże, średnie i małe firmy. - Misją organizacji jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy - mówi Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.
Co determinuje jakość sprzedawcy?
Co to oznacza? - To dla osób zatrudnionych w sprzedaży zdobywanie kompetencji, nabieranie pewności siebie w działaniu. To istotne cechy, które determinują jakość sprzedawcy. Wpływa to także na wynik organizacji. Oznacza to także osiąganie wyznaczonych celów i oczekiwanych rezultatów przez działy sprzedaży - tłumaczy.
Być etycznym sprzedawcą
- Etos profesjonalnego sprzedawcy to przede wszystkim to podkreślanie wartości cementujących profesjonalizm w pracy, promowanie zachowania zgodnego z biznesowym kodeksem etycznym i powodowanie, że zawód sprzedawcy jest zawodem rozpoznawalnym - twierdzi.
Na czym polegają zachowania nieetyczne? - Przede wszystkim polegają na niedoinformowaniu klientów na temat danego produktu albo jego praw - wyjaśnia Elżbieta Pełka.
Do konkursu firmy mogą zgłaszać się do 15 września. Polskie Radio jest patronem medialnym konkursu.
Dominik Olędzki/mp
REKLAMA