PGE nowym sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego. Arena zmienia nazwę
Stadion Narodowy zmienia nazwę i będzie się nazywał "PGE Narodowy". Spółka PGE Polska Grupa Energetyczna została partnerem tytularnym areny. Umowa z operatorem stadionu - spółką PL.2012+, została podpisana na pięć lat, z możliwością przedłużenia.
2015-07-16, 12:26
Posłuchaj
Stadion Narodowy zmienia nazwę, jest sponsor tytularny - relacja Kamila Szwarbuły (IAR)
Dodaj do playlisty
Prezes PL.2012+ Tomasz Półgrabski mówi, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron. Z kolei szef zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej Marek Woszczyk liczy, że dzięki tej umowie uda się rozszerzyć rozpoznawalność marki oraz pozyskać nowych klientów.
– W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights – mówi Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.
– Umowa z PL.2012+ to kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki PGE, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem. PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich. Na całym świecie najlepsi łączą siły z najlepszymi – mówi Marek Woszczyk, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Umowa zawarta do 2020 r. z możliwością przedłużenia
Umowę zawarto do 10 października 2020 r. z możliwością jej przedłużenia. Nazwa PGE Narodowy obowiązuje od momentu podpisania umowy.
REKLAMA
Stadion zlokalizowany przy rondzie Waszyngtona na warszawskiej Pradze powstał na Euro 2012. Wybudowanie obiektu kosztowało prawie dwa miliardy złotych. Do tej pory odwiedziły go około 4 miliony osób, a sama arena trwale wpisała się w krajobraz stolicy.
IAR/Materiały prasowe, awi
REKLAMA