Dobry sprzedawca to sukces firmy
Ogromna satysfakcja, samorealizacja i ciągły rozwój, duża swoboda w działaniu oraz elastyczność czasu pracy, czy możliwość posiadania bardzo atrakcyjnych zarobków to tylko niektóre z zalet zawodu sprzedawcy.
2015-07-31, 12:14
Posłuchaj
Dobry sprzedawca wpływa na wizerunek firmy jak i zyski finansowe, przekonuje Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.
Niełatwe zadanie
- Dobry sprzedawca ma przede wszystkim dużą swobodę w działaniu, naturalny szacunek do osoby, do firmy, z którą współpracuje. Dobry sprzedawca, jeżeli ma do tego predyspozycje i dołączymy do tego odpowiednie kwalifikacje i szkolenia, ma znacznie większe szanse na odniesienie bardzo dużego sukcesu w sprzedaży. To nie jest tylko i wyłącznie kwestia związana z zarobkami, z atrakcyjnym wynagrodzeniem, ale również z odpowiedzialnością. Co najlepsi sprzedawcy mają wybitne predyspozycje, jeśli chodzi o umiejętność radzenia sobie z ogromną odpowiedzialnością i presją, którą z jednej strony nakładają właściwie sami na siebie, a z drugiej strony nakłada ją organizacja, w której pracują, jak również klienci. Bycie dobrym sprzedawcą jest zatem osiągnięciem – mówi gość Polskiego Radia 24.
Zgłoszenia w konkursie do 15 września
Do 15 września 2015 można zgłaszać dobrych sprzedawców w konkursie Polish National Sales Awards.
Polskie Radio jest patronem medialnym konkursu.
REKLAMA
Dominik Olędzki, awi
REKLAMA