Mateusz Morawiecki o budowaniu "silnej marki" Polski

O chęci budowy silnej polskiej marki mówi wicepremier i minister rozwoju Mateusz Morawiecki w wywiadzie dla "Pulsu Biznesu".

2015-11-26, 07:44

Mateusz Morawiecki o budowaniu "silnej marki" Polski
Polska potrzebuje marki. Foto: Pixabay.com

Promocja eksportu jest jednym z kluczowych elementów polityki rozwoju - przekonuje. Podkreśla też, że "dzisiaj polskim instytucjom daleko do prawdziwych agencji wsparcia eksportu które istnieją we Francji, Niemczech czy Hiszpanii". Właśnie na tych rozwiązaniach przy budowaniu "silnej marki" Polski chce wzorować się minister rozwoju.

"Owoce wzrostu mogą być bardziej sprawiedliwie dzielone"

Mateusz Morawiecki mówił też o patriotyzmie gospodarczym. Według niego kiedyś był niszowy, a obecnie staje się głównym nurtem gospodarek na całym świecie. W tym kontekście mówił o budowie "społecznej gospodarki rynkowej". - Nasz rząd uważa, że owoce wzrostu mogą być bardziej sprawiedliwie dzielone - stwierdził wicepremier.

IAR, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej