Klienci Deutsche Banku mieli problemy z dostępem do swoich pieniędzy
Osoby posiadające konto w Deutsche Banku miały przejściowe problemy z zalogowaniem się do systemu internetowego.
2015-12-22, 13:44
System internetowy Deutsche Banku już działa. - Nasze systemy bankowości internetowej są już dostępne - informuje Katarzyna Wiszniewska z Deutsche Banku.
Problemy z logowaniem
Wczesniej przedstawiciele banku informowali, że we wtorek wystąpiły problemy z zalogowaniem się do systemu internetowego oraz dłuższe oczekiwania na pomoc przez telefon.
"Obecnie występują przejściowe problemy z dostępem do systemów bankowości internetowej. Pracujemy nad jak najszybszym ich rozwiązaniem i mamy nadzieję, że już niedługo Klienci będą mogli ponownie korzystać ze wszystkich funkcjonalności. Z uwagi na zaistniałą sytuację czas oczekiwania na połączenie z Teleserwisem może ulec wydłużeniu. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności" – piszą przedstawiciele banku.
abo
REKLAMA
REKLAMA