Klienci banków oporni na cyberzagrożenia

Banki coraz częściej ostrzegają swoich klientów przed nowymi atakami na e-bankowość – informuje "Rzeczpospolita".

2016-05-05, 07:44

Klienci banków oporni na cyberzagrożenia
Hakerzy stosują coraz bardziej nowoczesne metody ataków. Foto: Glow Images/East News

- Trzeba pamiętać, że zdecydowana większość ataków jest wycelowana w klienta, a nie w dobrze strzeżone i monitorowane systemy banku - podkreśla Magdalena Popik, ekspert ds. komunikacji cyfrowej Raiffeisen Polbanku.

Problem polega jednak na tym, że użytkownicy bankowości elektronicznej nie czytają ostrzeżeń i zaleceń dotyczących bezpieczeństwa. Dlatego banki muszą sięgać po nowe i skuteczniejsze formy komunikacji, głównie media społecznościowe - pisze gazeta.

PAP, abo

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej