Masz problem? UOKiK uruchomił nową infolinię

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomił nową infolinię konsumencką. Pod numerem 801 440 220 można uzyskać pierwszą pomoc w przypadku sporu.

2016-06-06, 14:14

Masz problem? UOKiK uruchomił nową infolinię
Zdjęcie ilustracyjne.Foto: Wikimedia Commons, Adrian Grycuk

Posłuchaj

Urszula Adamczyk z biura prasowego UOKiK powiedziała, że porady infolinia to pierwszy kontakt dla każdego konsumenta, który ma problem z przedsiębiorcą i chciałby uzyskać odpowiedź, jak skutecznie dochodzić swoich praw
+
Dodaj do playlisty

Konsultanci prawnicy dyżurują od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 18-sta.

Urszula Adamczyk z biura prasowego UOKiK powiedziała, że porady infolinia to pierwszy kontakt dla każdego konsumenta, który ma problem z przedsiębiorcą i chciałby uzyskać odpowiedź, jak skutecznie dochodzić swoich praw. Dodała, że eksperci udzielają informacji o obowiązujących przepisach oraz o innych instytucjach, które świadczą specjalistyczne porady.
Uzyskanie pomocy prawnej jest bezpłatne, ale konsumenci ponoszą koszty połączenia zgodnie z taryfą swojego operatora.
Urszula Adamczyk dodała, że warto pamiętać o tym, by przygotować się do rozmowy z konsultantem. - W tym celu należy zgromadzić dane o swojej umowie z przedsiębiorcą, o złożonej reklamacji lub innych krokach podjętych w danej sprawie.
Z porad osobistych, mailowych oraz telefonicznej można skorzystać również w Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej, w oddziałach Federacji Konsumentów oraz u miejskich i powiatowych rzeczników konsumentów. Dane kontaktowe można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl
Projekt realizowany jest przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Fundację Konsumentów, a finansowany z pieniędzy UOKiK.

IAR, abo

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej