"Złoty Laur Super Biznesu": kto zostanie przedsiębiorcą 25-lecia?
W czwartek wieczorem dowiemy się, w czyje ręce trafią nagrody "Złoty Laur Super Biznesu". Wyróżnienia otrzymują instytucje, firmy i ludzie, których działalność przynosi szczególne korzyści naszej gospodarce.
2016-10-27, 13:14
Posłuchaj
Nagrody są wręczane po raz trzeci. Dlaczego zostały ustanowione, wyjaśnia Hubert Biskupski, zastępca redaktora naczelnego „Super Expressu”.
- Gdy sześć lat temu startowaliśmy z „Super Biznesem”, przyświecała nam myśl, aby pomagać małym i średnim przedsiębiorcom. To jest nasz czytelnik. Trzy lata później zdecydowaliśmy się na stworzenie nagrody "Złoty Laur Super Biznesu". Nagradzamy firmy, instytucje, przedsięwzięcia, osoby, które wyróżniają się w jakiś szczególny sposób w którejś z kategorii. To nie są ci mali i średni przedsiębiorcy, ale instytucje, czy też firmy, które mogą, a w zasadzie nawet powinny być dla MSP wzorami, jeżeli chodzi o działalność, czy to w zakresie innowacji, czy ekspansji zagranicznej – mówi gość radiowej Jedynki.
Nowa kategoria: Przedsiębiorca 25-lecia
Nagrody przyznane zostaną w 13 kategoriach. W tym roku przybyła nowa kategoria - Przedsiębiorca 25-lecia.
- Jest to związane z 25-leciem „Super Expressu”, które będziemy obchodzić za kilka tygodni. Jest to kategoria, w której najtrudniej było nam wyłonić i nominowanych, i zwycięzcę, bo wbrew pozorom tych firm, które odniosły gigantyczny sukces, zaczynając od zera, albo prawie od zera, jest całkiem sporo. Jeżeli chodzi o tegorocznego zwycięzcę, to w działalności tej firmy, jak w soczewce skupiają się wszystkie problemy dotyczące przedsiębiorców, czyli brak kapitału, trudności w ekspansji zagranicznej i rzecz, która chyba przedsiębiorców boli najbardziej: labilność prawna i opresyjność państwa. Tym bardziej cieszy mnie to, że nasze przedsięwzięcie jest wsparte aż przez sześć resortów. Mam nadzieję, że jest to ukłon w stronę przedsiębiorców i że zmienia się też mentalność naszych polityków. Nie uważają już, że przedsiębiorca to ktoś, kogo należy wycisnąć, jak cytrynę. To nie jest wróg, tylko nasz przyjaciel, dzięki któremu następuje wzrost gospodarczy – podkreśla Hubert Biskupski.
Radiowa Jedynka jest patronem medialnym nagrody "Złoty Laur Super Biznesu".
REKLAMA
Karolina Mózgowiec, awi
REKLAMA