E-sklepy nie inwestują w wygodę klienta

Jedna czwarta sklepów internetowych oferuje tylko jeden sposób płatności - podaje "Puls Biznesu", powołując się na raport platformy Shoper. Dwa sposoby płatności oferuje 22 procent e-sklepów, a 53 procent trzy i więcej rodzaje płatności. Zdaniem specjalistów to wciąż mało i e-sklepy nie inwestują w wygodę klienta.

2017-05-04, 07:22

E-sklepy nie inwestują w wygodę klienta
Do sprzedaży internetowej wiele firm skłoniła pandemia - co czwarta firma zaczęła sprzedawać w sieci dopiero w 2020 lub 2021 roku.Foto: Glow images

Tymczasem - jak pisze "Puls Biznesu" - 38 procent klientów sklepów internetowych wybiera płatności online oferowane przez dany sklep, a 31 procent samodzielnie wykonuje przelew. Płatności online są najwygodniejszą formą zapłaty, która jednocześnie przyspiesza dotarcie pieniędzy na konto odbiorcy oraz wysyłkę towaru.

Najwięcej płatności online dokonali klienci e-sklepów z książkami i multimediami - było to 57 procent klientów. Najmniej płatności elektronicznych ma miejsce w branży motoryzacyjnej. 32 procent klientów płaci za pobraniem, a 20 procent w punkcie odbioru.

IAR, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej