Sklepom stacjonarnym nie grozi zamknięcie, powinny jednak zainwestować w systemy elektroniczne

Tradycyjne sklepy są coraz bardziej naszpikowane elektroniką - informuje "Puls Biznesu". Chodzi o między innymi o systemy rejestrowania zakupów, aplikacje umożliwiające płacenie smartfonem, inteligentne oświetlenie, które zbiera informacje o tym jak po sklepie poruszają się klienci albo interaktywne lustra wyświetlające reklamy. Jednym z bardziej popularnych rozwiązań są reklamy wyświetlane na ekranach.

2017-05-17, 07:46

Sklepom stacjonarnym nie grozi zamknięcie, powinny jednak zainwestować w systemy elektroniczne
Zdjęcie ilustracyjne . Foto: LADO/Shutterstock.com

Tego rodzaju rozwiązania mają na celu ułatwić zakupy klientom oraz zwiększyć przychody sklepów. Z badań przeprowadzonych przez Leroy Merlin cytowanych przez "Puls Biznesu" wynika, że sklepy stacjonarne nie są skazane na zamknięcie na rzecz sklepów internetowych.

Klienci będą do nich chodzić, żeby przymierzyć ubranie, zobaczyć na własne oczy sprzęt elektroniczny, a nawet poczuć ciężar i kształt telefonu - tak twierdzi 63 procent badanych. 34 procent udaje się do sklepów, aby skorzystać z dostępnej tam promocji.

IAR, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej