Cena na zakupach znaczy coraz mniej

O wyborze przez konsumenta produktu czy usługi nie decyduje już ich koszt, ale doświadczenie zakupowe. W sprzedaży pomagają technologie - czytamy we wtorkowym wydaniu "Pulsu Biznesu".

2017-07-25, 08:11

Cena na zakupach znaczy coraz mniej
Powszechny dostęp do sieci oznacza rosnące przychody e-handlu. Foto: Panthermedia

Coraz więcej firm zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, że obsługa klienta i tzw. customer experience (CEM), czyli doświadczenie zakupowe konsumentów, są obszarami umożliwiającymi odróżnienie się od konkurencji - pisze gazeta.

Nadchodzi rewolucja?

Nic więc dziwnego, że inwestycje w ten właśnie segment mają wzrosnąć globalnie z 5,06 mld USD w 2016 r. do 13,18 mld USD w 2021 r. - wynika z badań firmy TouchPoint, na które powołuje się "Puls Biznesu". Zatem już niedługo może nastąpić prawdziwa rewolucja - bowiem po raz pierwszy w historii handlu to doświadczenie klienta, a nie cena, będzie miało większy wpływ na decyzje zakupowe.

PAP, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej