"Ludzie rzucali się na siebie, wszystko przewracali, tłukli"
Okazuje się, że nie tylko w polskich sieciach handlowych dochodzi do bitwy klientów podczas atrakcyjnych promocji. Obniżka ceny słoika Nutelli, czyli orzechowego kremu do smarowania, spowodowało przepychanki w wielu sklepach Intermarche we Francji.
2018-01-26, 12:41
Gigantyczne kolejki utworzyły się w czwartek jeszcze przed otwarciem sklepów. W sieciach społecznościowych pojawiły się liczne nagrania pokazujące przepychanki.
Intermarche: skala wydarzeń nas zaskoczyła
"Ludzie rzucali się na siebie, wszystko przewracali, tłukli" opisywała sytuację pracownica jednego ze sklepów. "To było jak orgia!" – opisywała sytuację sprzedawczyni z Intermarche zlokalizowanego w Forbach, w północno-wschodniej Francji. Załoga tej placówki była bliska wezwania policji.
Sieć Intermarche przyznała, że "skala tych niezwykłych wydarzeń" bardzo ją "zaskoczyła".
Promocja zaczęła się w czwartek i potrwa do soboty. Oznacza zredukowanie ceny bardzo popularnej Nutelli, produkowanej przez włoski koncern spożywczy Ferrero. Słoik ważący 950 gramów kosztuje teraz 1,41 euro zamiast 4,5 euro.
REKLAMA
Producent: odcinamy się
Ferrero odcięło się od czwartkowych wydarzeń i podkreśliło, że promocja jest samodzielną decyzją sieci Intermarche. Włoska firma wyraziła w oświadczeniu ubolewanie w związku z wydarzeniami, które "wywołały zamieszanie i rozczarowanie wśród konsumentów".
Agencja AFP zwraca uwagę, że do wydarzeń w sklepach Intermarche doszło tego samego dnia, w którym prezydent Francji Emmanuel Macron wezwał przemysł spożywczy, dystrybutorów oraz rolników do przestrzegania kodeksu dobrych praktyk.
PAP, ak, NRG
REKLAMA