Junior sam sobie kupi prezent

Coraz częściej jednak dzieci same sprawiają sobie prezenty, korzystając z kont osobistych skierowanych do osób poniżej 18. roku życia.

2011-05-25, 08:24

Junior sam sobie kupi prezent
. Foto: Glow Images

"Puls Biznesu" pisze, że Niemal co dziesiąty klient sklepów internetowych jest niepełnoletni pisze, powołując się na raportu serwisu Ceneo.pl - jednej z najpopularniejszych porównywarek cen w polskich sklepach on-line.

Czas komunii i wypadający za tydzień Dzień Dziecka to okres zwiększonych zakupów wśród rodziców. - czytamy w gazecie. Z raportu Ceneo.pl wynika, że 12 procent użytkowników tego serwisu nie ma 18 lat. To odsetek zbliżony do liczby klientów powyżej 45. roku życia.

"Puls Biznesu" pisze, że nastolatki w sieci najchętniej kupują gry, ubrania i telefony komórkowe. Trzy czwarte z nich, kupując w sieci, nie wydaje na zakupy jednorazowo więcej niż 200 złotych. Połowa nastolatków deklaruje, że w internecie kupuje "kilka razy w roku". Co czwarty nie kupuje tam wcale. Gazeta dodaje, że coraz więcej banków oferuje konta dla młodzieży. Zwykle warunkiem jest zgoda rodziców. Więcej na ten temat - w "Pulsie Biznesu".

 

REKLAMA

IAR/ab



Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej