Trumna, salami, gąbka i krew (galeria)

Opakowanie ma pobudzić nasze zmysły i nakłonić do nabycia towaru. Energetyzująca krew, CD, salami czy ser do mycia to tylko niektóre pomysły kreatywnych marketingowców.

2011-09-16, 15:01

Trumna, salami, gąbka i krew (galeria)
Smirnoff Caipiroska. Foto: www.boredpanda.com

Opakowanie już dawno przestało pełnić jedynie funkcję ochronną dla produktu. Dzisiaj firmy marketingowe wraz z artystami prześcigają się w wymyślaniu zewnętrznego wyglądu produktu, który zagwarantuje wysoką sprzedaż.

Nie jest to łatwe. Jednak warto zwrócić uwagę na niektóre pomysły. Firma Smirnoff wprowadzając na rynek produkt Smirnoff Caipiroska, czyli popularny na świecie brazylijski drink, ubrała go w skórkę owocową. Agencja JWT stworzyła butelkę o fakturze owocu. Żeby się napić trzeba "obrać butelkę".

Ciekawy produkt wypuścił na rynek litewski muzyk Shidlas. Jego album "Saliami Postmodern" do złudzenia przypomina plasterek salami.

Te i inne pomysły przyciągnięcia klienta nietypowym opakowaniem można zobaczyć w galerii Trumna, salami, gąbka i krew.

REKLAMA

Większość zdjęć pochodzi z portalu www.boredpanda.com.

 

ab

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej