TVN o rynku reklamy TV
TVN liczy, że w drugiej połowie roku nastąpi poprawa na rynku reklamy telewizyjnej - poinformował w czasie konferencji Markus Tellenbach, prezes spółki.
2013-02-28, 15:40
Dodał, że tym samym w całym roku rynek może zachowywać się lepiej niż spółka założyła w swoich szacunkach. - Wierzę, że w II połowie roku nastąpi poprawa na rynku reklamy telewizyjnej - powiedział Tellenbach.
Dodał, że daje to przestrzeń do lepszego zachowania rynku niż zakłada spółka w swoich przewidywaniach na cały 2013 r.
TVN podał w czwartkowym komunikacie, że w 2013 r. oczekuje spadku rynku reklamy telewizyjnej o średniej jednocyfrowej dynamice.
Tellenbach poinformował, że jak dotąd I kwartał tego roku jest lepszy na rynku reklamy telewizyjnej od IV kwartału poprzedniego roku, jednak rynek nadal charakteryzuje pewna ostrożność, w związku z ogólna sytuacją ekonomiczną.
REKLAMA
REKLAMA