Jagiellonia ma nowego sponsora

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" i jej marka Milko została sponsorem piłkarzy Jagiellonii Białystok.

2010-08-25, 17:39

Jagiellonia ma nowego sponsora

Wartość podpisanej w środę umowy między Jagiellonią a nowym sponsorem Mlekpolem, nie została ujawniona, wiadomo jedynie, że kwota zależna jest od wyników drużyny w ekstraklasie.

Szczegóły porozumienia uzgadnianie były do ostatniej chwili, bo dziennikarze blisko godzinę czekali na przedstawicieli obu stron na zaplanowanej dwa dni temu konferencji prasowej.

Wiadomo, że na razie umowa została podpisana na rok, z możliwością przedłużenia na kolejne. Już od najbliższego meczu ligowego z Lechem Poznań białostoccy piłkarze będą grali w koszulkach z logo Milko z przodu. Z tyłu będą mieli napis "Wschodzący Białystok", czyli znak promocyjny miasta.
Strony umówiły się, że nie padnie publicznie kwota, którą sponsor wyłoży na działalność klubu. Wcześniej w publikacjach prasowych padła kwota miliona złotych, ale w środę nie potwierdzono tej informacji.

Prezes "Mlekpolu" Edmund Borawski podkreślił, że umowa z Jagiellonią to "umiejętne połączenie sportu z mlekiem" i że "może to dać efekty". Jego firma liczy na zwiększenie sprzedaży poprzez zwiększenie popularności marki.
Pytany, dlaczego zdecydowano się na sponsoring Jagiellonii, a nie np. Wisły Kraków, Borawski powiedział, że to klub z regionu (Grajewo leży w województwie podlaskim).
Prezes Sportowej Spółki Akcyjnej Jagiellonia Białystok Cezary Kulesza poinformował, że pieniądze będą przeznaczone na bieżące potrzeby.

Mlekpol jest największą w kraju spółdzielnią mleczarską. Ma 13,5 tys. członków (spółdzielców), w 12 zakładach produkcyjnych w całym kraju zatrudnia 2,5 tys. osób. Już wcześniej przeznaczał pieniądze na sponsoring w sporcie. Pod jego nazwą grali przez rok siatkarze z Olsztyna.

 

dm

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej