Mirosław Oczkoś o nowym spocie Pawła Kukiza

- Paweł Kukiz pokazał, że kluczem do sukcesu nie muszą być duże środki finansowe. (...) liczy się przede wszystkim pomysł – stwierdził w Polskim Radiu 24 Mirosław Oczkoś. Ekspert ds. wizerunku tak skomentował najnowszy spot wyborczy kandydata na prezydenta Pawła Kukiza.

2015-04-28, 20:51

Mirosław Oczkoś o nowym spocie Pawła Kukiza
Mirosław Oczkoś; foto: PR24/MS

Posłuchaj

28.04.15 Mirosław Oczkoś: „Spot musi wzbudzać emocje. Nawet te negatywne świadczą o tym, że spot ma jakieś znaczenie (…)”.
+
Dodaj do playlisty

Dwa tygodnie przed wyborami prezydenckimi sztab wyborczy Pawła Kukiza zaprezentował spot. W materiale wykorzystano fragment przemówienia marszałka Józefa Piłsudskiego. Klip został bardzo dobrze przyjęty przez internautów i znawców mediów.

Mirosław Oczkoś, ekspert ds. wizerunku powiedział w Polskim Radiu 24, że pomysł realizacji najnowszego spotu jest dość oryginalny. Zdaniem eksperta wykorzystanie słów Józefa Piłsudskiego świadczy o poglądach samego kandydata.

- Józef Piłsudski był socjalistą i można podejrzewać, że Paweł Kukiz ma zbliżone poglądy. Ten materiał świadczy o tym, że za niewielkie pieniądze można zrobić coś dobrego. Większość spotów w tegorocznej kampanii jest o niczym. Spot, który nie wzbudza żadnych emocji, nawet negatywnych, jest bardzo zły – wyjaśnił ekspert ds. wizerunku.

W dalszej części rozmowy Mirosław Oczkoś ocenił szanse pozostałych kandydatów na wygraną w wyborach prezydenckich. Gość Polskiego Radia 24 mówił także o Ukrainie.

REKLAMA

Według sondaży Paweł Kukiz może liczyć na poparcie około 5-8 proc. wyborców, co daje mu nawet trzecie miejsce w wyścigu o najwyższy urząd w państwie.

Polskie Radio 24/op

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej