24.Poziom: Bloodborne – im trudniej, tym lepiej?
Na rynku pojawiły się dwie gry studia From Software: Bloodborne i nowa wersja Dark Souls II. Są to gry lubiane i wysoko oceniane, ale dość niszowe, bo skierowane do naprawdę wymagających graczy. O tych grach w 24.Poziomie mówili Marcin Kosman, redaktor naczelny serwisu Polygamia i Kuba Lech, miłośnik Dark Souls II.
2015-05-03, 10:50
Posłuchaj
02.05.15 Marcin Kosman: „W grze Bloodborne cała droga do finału jest najistotniejsza (…)”
Dodaj do playlisty
Pomimo wysokich wymagań, które stawiane są graczom, gry studia From Software i innych producentów starających się je naśladować, doczekały się grona oddanych fanów i stworzyły niemalże własny nurt w przemyśle cyfrowej rozrywki.
Bloodborne to kolejny slasher (po Demon's Souls i Dark Souls), w którym poziom trudności może być dla wielu graczy barierą nie do przeskoczenia. Będą również tacy, dla których trudność będzie największą zaletą tego tytułu. Ten, kto szuka prawdziwego wyzwania i trudnej walki, znajdzie to właśnie tutaj.
W audycji Katarzyny Gizińskiej i Przemysława Pawełka również przegląd wiadomości i recenzja gry Mortal Kombat X.
Polskie Radio 24/op
REKLAMA
REKLAMA