Rewolucja w zarządzaniu polską spółką
Polska spółka chce zrewolucjonizować zarządzanie przedsiębiorstwami. Pomóc w tym ma narzędzie stworzone przez firmę "PiLab". Dzięki niemu dotarcie do nieoczywistych lub niewidocznych w tradycyjnych analizach informacji, ma być znacznie prostsze.
2015-05-06, 20:54
Posłuchaj
Jak mówi prezes spółki "PiLab" Paweł Wieczyński, obecnie funkcjonujące systemy analizy, często skupiają się na danych z jednego źródła. Tymczasem najważniejsza dla przedsiębiorców informacja, czyli co wpływa na sprzedaż rozproszona jest w wielu miejscach. - Dopiero połączenie tych zestawów danych pozwoli odpowiedzieć na pytanie gdzie popełniliśmy błąd, albo - tak występuje nieefektywność, albo - tam jest konkurencja, która wprowadziła coś, co jest znacząco lepszego - tłumaczy.
Narzędzie nie tylko dla wielkich
I choć takie rozwiązanie, wydaje się być użyteczne przede wszystkim dla dużych firm, to jak dodaje Bob Thomas, pierwszy pracownik PiLab w Krzemowej Dolinie, tak wcale nie jest. - Powiedziałbym, że każde przedsiębiorstwo potrzebuje Business Intelligence. Nawet jeśli jesteś małą firmą i posługujesz się tylko Excelem, by analizować zamówienia i dostawy, to właściwie zajmujesz się analityką biznesową. Więc każda firma potrzebuje Business Intelligence. Pytanie natomiast brzmi jak daleko powinno to pójść, jak bardzo zaawansowanych chciałbyś być - powiedział.
Pierwsze testy w USA
Rozwiązanie firmy PiLab ma być dostępne na całym świecie. Jeszcze w tym roku rozpoczną się testy produktu w Stanach Zjednoczonych, a w 2016 r. ma być on dostępny już w normalnej, komercyjnej sprzedaży.
REKLAMA
Błażej Prośniewski, asop
REKLAMA