Dr Włodzimierz Głodowski o kampaniach wizerunkowych
Wizerunkowa kampania wyborcza PO rusza pod hasłem „Słucham, rozumiem, pomagam”. W piątek mają również zawisnąć billboardy PiS z wizerunkiem Beaty Szydło. Hasło wyborcze Prawa i Sprawiedliwości to: „Obywatele decydują jakiej chcą Polski”. – Wojna wizerunkowa trwa. Hasła są inne, jednak treści podobne – powiedział w Polskim Radiu 24 dr Włodzimierz Głodowski, politolog, medioznawca, specjalista ds. komunikacji z Uniwersytetu Warszawskiego.
2015-08-13, 20:04
Posłuchaj
Premier Ewa Kopacz i kandydatka PiS na premiera Beata Szydło konkurują ze sobą w walce o głosy wyborców. Zdaniem gościa Polskiego Radia 24, używają wobec siebie podobnej broni.
– Każda broń uruchamia podobną antybroń. Panie starają się podobnymi treściami prezentować swoją sylwetkę. Każda z nich przyjęła jednak inną strategię – stwierdził w Polskim Radiu 24 politolog.
Według dra Włodzimierza Głodowskiego, Ewa Kopacz jest bardziej samotna w swoim wyborczym wyścigu. Jej partyjni koledzy zdają się być zmęczeni i wyjałowieni 8-letnim rządzeniem.
– Premier Ewa Kopacz jest dramatycznym teatrem jednego aktora. Dookoła niej nie widzimy ministrów czy bliskich współpracowników. Jest samotna i opuszczona. Stara się jednak robić wrażenie idealistki i entuzjastki, która swoim pozytywnym i naturalnym nastawieniem chce zmienić zdanie opinii publicznej – podkreślał ekspert ds. komunikacji.
REKLAMA
Więcej o wizerunkowej kampanii wyborczej w całości audycji.
Z drem Włodzimierzem Głodowskim rozmawiał Mateusz Drozda.
Polskie Radio 24/dds
REKLAMA
REKLAMA