Zbigniew Lazar o spotach wyborczych
– Przedsiębiorcy powierzają tworzenie reklam swoich firm i produktów profesjonalistom. W przypadku polityków i ich spotów niestety tak nie jest – wskazywał w Polskim Radiu 24 Zbigniew Lazar. Ekspert ds. wizerunku mówił o tym, czym powinien charakteryzować się dobry spot wyborczy.
2015-10-14, 17:53
Posłuchaj
Jak podkreślał gość Polskiego Radia 24, dobra reklama wyborcza powinna mieć przede wszystkim cel. – Całą akcję trzeba poprzedzić badaniami. Należy wiedzieć, do kogo kierujemy przekaz. Jeśli chce się trafić do wszystkich, to nie trafia się do nikogo – tłumaczył Zbigniew Lazar.
W ocenie eksperta, wielu spotom – ukazującym się podczas trwającej kampanii wyborczej – brakuje profesjonalizmu. – Często politycy działają na zasadzie „mam pomysł”. Kandydaci sami piszą scenariusze spotów. To jednak nie funkcjonuje w ten sposób – wyjaśniał gość Polskiego Radia 24. – Tak samo, jak żaden lekarz sam się nie wyleczy, żaden ekspert ds. PR sam nie stworzy sobie wizerunku – dodał Zbigniew Lazar.
Więcej całej rozmowie ze Zbigniewem Lazarem.
Polskie Radio 24/mp