Czy sport to interesujący produkt?

Dziś sport kojarzony jest nie tylko z rywalizacją, ale także z dużymi pieniędzmi. W audycji „Życie nie tylko sportowe” o tym, czy sport jest interesującym produktem dla biznesu mówili Łukasz Strzelecki, dyrektor departamentu komunikacji PGNiG S.A. i Marcin Mikucki, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Ekstraklasa S.A.

2016-09-16, 21:05

Czy sport to interesujący produkt?
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: flickr/cchana

Posłuchaj

16.09.16 Życie nie tylko sportowe: Czy sport to intersujący produkt?
+
Dodaj do playlisty

Jak oceniał na naszej antenie Marcin Mikucki, sport to interesujący produkt z perspektywy potencjalnych inwestorów. – Sport to emocje, a co za tym idzie, ogromne zainteresowanie fanów poszczególnych drużyn – wskazywał gość Polskiego Radia 24. – Odpowiednio przygotowane plany sponsoringowe pozwalają dotrzeć precyzyjnie do określonych grup konsumentów – wyjaśniał.

Z kolei Łukasz Strzelecki zauważył w Polskim Radiu 24, że w Polsce „sport dopiero staje się produktem”. – Na Zachodzie wiele dyscyplin jest na zdecydowanie wyższym poziomie. Jednak z roku na rok następuje coraz większa profesjonalizacja sportu – przekonywał. – To przekłada się na coraz większe zainteresowanie biznesu. Sport to dobry przekaźnik informacji – podkreślał gość audycji „Życie nie tylko sportowe”.

Więcej w całej rozmowie.

Gospodarzami programu byli Marcin Nowak i Bartosz Orłowski.

REKLAMA

Polskie Radio 24


 

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej