E-sklepy nie walczą z tradycyjnymi
Sprzedaż online i w stacjonarnych placówkach doskonale się uzupełniają. Już niemal 40 proc. kupujących przed wizytą w sklepie sprawdza oferty w sieci – pisze "Rzeczpospolita".
2016-09-21, 08:12
Z badania serwisu Ceneo, do którego dotarła "Rzeczpospolita", wynika, że 36 proc. klientów sklepów stacjonarnych, zanim wybierze się na zakupy, sprawdza dostępne opcje w sieci.
Ceny i dostępność produktu sprawdzane są nie tylko na stronach e-sklepów, ale również w porównywarkach cenowych, wyszukiwarkach czy serwisach aukcyjnych. Co ciekawe, dla znikomej liczby klientów - poniżej 1 proc. wskazań - źródłem są strony internetowe producentów.
Z badania przeprowadzonego na grupie 3,5 tys. osób wynika, że największa grupa sprawdza oferty przed zakupem AGD i RTV - co drugi sięga wtedy po sieć. Nieco mniej popularne jest to w przypadku ubrań.
PAP, abo
REKLAMA