Poczta Polska. "Jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego Polaka"
O tym jak Poczta Polska zamierza utrzymać się na rynku w dobie internetu oraz cyfryzacji mówił w Temacie Gospodarczym Dnia Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej. Gość programu ujawnił, jakie cele ma jedna z największych polskich firm.
2016-10-11, 16:12
Posłuchaj
Poczta Polska po raz pierwszy od pięciu lat odnotowała zwiększenie liczby obsługiwanych listów. Dzieje się tak m.in. dlatego, że konkurencja straciła państwowe kontrakty, w tym na obsługę doręczeń wezwań sądowych. Choć poprawiła się sytuacja Poczty Polskiej na rynku, nie da się jednak nie zauważyć trendu – komunikacja coraz częściej odbywa się drogą elektroniczną, a nie papierową.
Poczta Polska rozwija także usługę przesyłania paczek. Dzięki współpracy z Orlenem możliwe stało się zainstalowanie na stacjach benzynowych paczkomatów. Obsługa kurierska dotyczy przede wszystkim przesyłek internetowych.
- Za pośrednictwem 25 tysięcy listonoszy, jesteśmy w stanie dotrzeć do każdego Polaka – zapewnił gość Polskiego Radia 24 Grzegorz Kurdziel. Poprzez rozbudowę platformy Envelo oraz mobilnym listonoszom kontakt ten ma być utrzymany również w przyszłości.
Więcej o rozwoju usług pocztowych oraz sytuacji Poczty Polskiej w audycji.
REKLAMA
Gospodarzem programu był Marcin Piasecki
Polskie Radio24/wj/tj
_________________
Data emisji: 11.10.16
REKLAMA
Godzina emisji 13:44
REKLAMA