Ruszyła pierwsza zimowa kampania promocyjna We go to Poland

Ruszyła pierwsza zimowa kampania promocyjna Polski We go to Poland. W Oslo, Moskwie, Kijowie, w Berlinie, Amsterdamie i Londynie można spotkać środki transportu, oklejone reklamą naszego kraju. Ma ona zachęcać do odwiedzin Polski zimą.

2016-12-25, 11:12

Ruszyła pierwsza zimowa kampania promocyjna We go to Poland
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: pixabay.com/DzidekLasek

Posłuchaj

Według szacunków, z reklamą przez najbliższe 2 miesiące zetknie się 21 milionów osób - mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Bartłomiej Walas
+
Dodaj do playlisty

Według szacunków, z reklamą przez najbliższe 2 miesiące zetknie się 21 milionów osób. Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Bartłomiej Walas mówi, że promowane są okolice Zakopanego, ale nie jako miejsca dla narciarzy, lecz region z wyjątkową kulturą i tradycją. Na zdjęciach zobaczyć można także warszawski Nowy Świat ze świąteczną iluminacją, a także polskie pierniki. Wszystkie reklamy opatrzone są adresem strony internetowej, na której można przeczytać o atrakcjach naszego kraju. Strony internetowe Poland.travel są przygotowane w 24 językach.
Reklamy pojawiły się między innymi na 155 londyńskich taksówkach i 70 autobusach w Oslo. Z zaproszeniem do Polski zetkną się także pasażerowie głównej linii metra w Kijowie. Koszt kampanii to pół miliona złotych.

abo

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej