Wakacyjny remont. Co zrobić, by nie stał się koszmarem?

Wakacje to nie tylko czas licznych wyjazdów urlopowych, ale również wielu remontów. Efekt końcowy powinien spełniać nasze oczekiwania, ale nie zawsze tak się dzieje. Co zrobić, by remont nie stał się koszmarem? W audycji Pogotowie Konsumenckie mówili o tym prawniczka Paulina Rutkowska i Michał Herde (Federacja Konsumentów).

2017-07-20, 21:00

Wakacyjny remont. Co zrobić, by nie stał się koszmarem?
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: GlowImages/EastNews

Posłuchaj

20.07.2017 Paulina Rutkowska i Michał Herde (Federacja Konsumentów) o wakacyjnych remontach.
+
Dodaj do playlisty

Paulina Rutkowska podkreśliła, że decydując się na remont powinniśmy skorzystać z usługi poleconego fachowca. – Jeśli takiego nie mamy, dobrze prześledzić portfolio, historię wcześniejszych remontów. Co więcej, polecam, żeby państwo za każdym razem podpisywali umowę – przekonywała. Dodała, że ważne, by na bieżąco kontrolować fachowców, terminowości, korzystania z materiałów. 

Michał Herde zaznaczył, że do Federacji Konsumentów ludzie często zgłaszają się, gdy fachowiec zaprzestanie pracy lub wykonuje ją źle. Niewielu jednak podpisuje wcześniej umowę. – Prawdą jest, że jej brak naraża nas na duże ryzyko, że ciężko będzie udowodnić, na co faktycznie się umówiliśmy – tłumaczył.

Więcej w nagraniu.

Gospodarzem programu był Dominik Olędzki.

REKLAMA

Polskie Radio 24/ip

_____________________

Pogotowie Konsumenckie w Polskim Radiu 24 - wszystkie audycje

Data emisji: 20.07.2017

Godzina emisji: 20:35


Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej