Ludzie Gospodarki: Aleksander Psztur. „Inspiracją biznesu były podróże”
Ma 30 lat, ale życiorysem mógłby podzielić się co najmniej z kilkoma osobami. Gościem audycji „Ludzie Gospodarki” był Aleksander Psztur, członek zarządu Cruz Group. W Polskim Radiu 24 opowiedział o początkach swojej kariery i sposobie na biznesowy sukces.
2017-09-17, 16:23
Posłuchaj
Obecnie Aleksander Psztur wraz z firmą Cruz Group w głównej mierze skupia się na rozwijaniu marek VIGO Kombucha i YOKO, prozdrowotnych organicznych napojów bezalkoholowych, których eksport przekracza 90 proc. całościowej sprzedaży.
– Jest to dla nas ogromny sukces i powód do dumy, tym bardziej, że nasze przedsiębiorstwo jest bardzo młode, gdyż powstała w 2014 roku. Pomysł na produkcję naszych napojów wziął się z moich podróży do Chin i Japonii. Jednym z głównych składników jest grzybek japoński Kombucha, co sprawia, że wiele osób jest tym faktem dość mocno zaskoczonych – powiedział gość Polskiego Radia 24.
Głównymi odbiorcami napojów produkowanych przez Cruz Group są Finlandia, Niemcy, Holandia, USA, Estonia i Łotwa. – Myślę, że zrobiliśmy naprawdę dobry kawał roboty, dzięki czemu naszym produktem zainteresowaliśmy odbiorców z wielu krajów, nie tylko Europy – powiedział Aleksander Psztur.
Ponadto rozmówca Polskiego Radia 24 mówił w szerszy sposób o funkcjonowaniu firmy Cruz Group.
Audycję „Ludzie Gospodarki” prowadziła Aleksandra Tycner.
Polskie Radio 24/db
_____________________
Ludzie Gospodarki w Polskim Radiu 24 - wszystkie audycje