Polski e-handel nadąża za światowymi trendami
Nowe rozwiązanie PayU Marketplace jest skierowane do platform handlowych oferujących produkty od różnych sprzedawców w internecie. Kupujący mogą dzięki niemu dodawać produkty od wielu sprzedawców do jednego koszyka i opłacić wszystkie zakupy jednocześnie - jedną transakcją.
2018-07-30, 11:12
Dodatkowo PayU bierze na siebie weryfikację poszczególnych sprzedających. Nowa usługa jest przystosowana do wszystkich wymogów, jakie na sklepy online nałożyła w czerwcu dyrektywa PSD2.
Polski e-handel nie odstaje od światowego
Platformy czy pasaże e-commerce, czyli serwisy, w których dostępne są produkty pochodzące od wielu niezależnych sprzedawców, to jeden z najpopularniejszych modeli biznesowych w handlu online na świecie. Szacuje się, że do 2020 roku globalne serwisy tego typu będą miały aż 39 proc. udział w sprzedaży online.
Zjawisko tzw. marketplace’ów obserwujemy w polskim e-commerce praktycznie od samego początku zakupów internetowych w naszym kraju. W takim modelu działa znane chyba wszystkim Allegro, jak również rosnący bardzo mocno w Polsce chiński gigant e-commerce - AliExpress - powiedziała Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.
Ograniczenie formalności dla sprzedażowych plarform
Włączenie usługi płatności Marketplace od PayU gwarantuje platformom handlowym działającym w internecie znaczne ograniczenie formalności. To PayU weryfikuje każdy sklep, który chce rozpocząć sprzedaż na platformie.
REKLAMA
Aby to zrobić sprzedawcy wypełniają tylko krótki formularz online udostępniony przez PayU, a operator platformy ma łatwy dostęp do informacji o statusie każdego z nich poprzez API.
Platforma handlowa posiada całkowitą niezależność w ustalaniu opłat, jakie poszczególni sprzedawcy poniosą za możliwość sprzedaży za pośrednictwem tejże platformy.
ak, NRG
REKLAMA