Polisa LINK4 dla mam i dzieci wyróżniona przez Gazetę Bankową

Szefowa marketingu wiodącego ubezpieczyciela Link4 Patrycja Kotecka została nagrodzona za innowacyjną polisę dla kobiet LINK4 Mama.

2019-04-24, 09:09

Polisa LINK4 dla mam i dzieci wyróżniona przez Gazetę Bankową
zdjęcie ilustracyjne . Foto: Antonio Guillem/Shutterstock.com

To jedyne ubezpieczenie w Polsce miało swój start tylko online, bez wspomagania kampanią telewizyjną. Wyróżnienie przyznała "Gazeta Bankowa".

Polisa dedykowana mamom i dzieciom

LINK4 Mama to submarka LINK4 zaprojektowana z myślą o rodzicach (LINK4 Mama) i dzieciach (LINK4 Dziecko).

Polisa oferuje dostęp do lekarzy, psychologów i dietetyków pakiety obejmują takie usługi jak m.in. NNW szkolne, conssiergre (ubezpieczyciel znajdzie najlepszą szkołę czy miejsce na ferie dla dziecka), korepetycje dla chorego dziecka, pomoc domową dla rodzica (leżącego w łóżku w wyniku nagłego wypadku) czy pomoc prawną. Może się przydać się np. gdy dziecko bez zgody rodzica zrobi zakupy przez internet, ale też w momencie powrotu kobiety do pracy po urlopie

Patrycja Kotecka dodała, że nowy produkt jako jedyne ubezpieczenie w Polsce miał swój reklamowy start tylko online, w internecie, bez wspomagania kampanią telewizyjną.

Motto "Link4 mama" brzmi: „nie bój się bać”, a ambasadorką kampanii jest Paulina Krupińska.

Link4 zajmuje się ubezpieczeniem majątkowym i osobowym. Należy w 100 proc. do Grupy PZU. Link4 był przejęty w 2014 r. od brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej RSA i stał się testerem innowacji, unikalnych produktów i rozwiązań. LINK4 jest mniejszą firmą i bardziej elastyczną niż PZU. Łatwiej jej wdrażać nowości i później je modyfikować, tak by w najlepszy sposób zaspokajać potrzeby ubezpieczeniowe klientów - informowała spółka.

REKLAMA

PAP, jk

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej