Polisa LINK4 dla mam i dzieci wyróżniona przez Gazetę Bankową
Szefowa marketingu wiodącego ubezpieczyciela Link4 Patrycja Kotecka została nagrodzona za innowacyjną polisę dla kobiet LINK4 Mama.
2019-04-24, 09:09
To jedyne ubezpieczenie w Polsce miało swój start tylko online, bez wspomagania kampanią telewizyjną. Wyróżnienie przyznała "Gazeta Bankowa".
Polisa dedykowana mamom i dzieciom
LINK4 Mama to submarka LINK4 zaprojektowana z myślą o rodzicach (LINK4 Mama) i dzieciach (LINK4 Dziecko).
Polisa oferuje dostęp do lekarzy, psychologów i dietetyków pakiety obejmują takie usługi jak m.in. NNW szkolne, conssiergre (ubezpieczyciel znajdzie najlepszą szkołę czy miejsce na ferie dla dziecka), korepetycje dla chorego dziecka, pomoc domową dla rodzica (leżącego w łóżku w wyniku nagłego wypadku) czy pomoc prawną. Może się przydać się np. gdy dziecko bez zgody rodzica zrobi zakupy przez internet, ale też w momencie powrotu kobiety do pracy po urlopie
Patrycja Kotecka dodała, że nowy produkt jako jedyne ubezpieczenie w Polsce miał swój reklamowy start tylko online, w internecie, bez wspomagania kampanią telewizyjną.
Motto "Link4 mama" brzmi: „nie bój się bać”, a ambasadorką kampanii jest Paulina Krupińska.
Link4 zajmuje się ubezpieczeniem majątkowym i osobowym. Należy w 100 proc. do Grupy PZU. Link4 był przejęty w 2014 r. od brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej RSA i stał się testerem innowacji, unikalnych produktów i rozwiązań. LINK4 jest mniejszą firmą i bardziej elastyczną niż PZU. Łatwiej jej wdrażać nowości i później je modyfikować, tak by w najlepszy sposób zaspokajać potrzeby ubezpieczeniowe klientów - informowała spółka.
REKLAMA
PAP, jk
REKLAMA