"Nasi pracownicy wspierają infolinię GIS". Poczta Polska angażuje się w walkę z koronawirusem
20 konsultantów Poczty Polskiej zostało oddelegowanych do obsługi infolinii Głównego Inspektora Sanitarnego - poinformowała we wtorek spółka. Odpowiadają oni na pytania dotyczące kwarantanny, izolacji czy trybu postępowania w przypadku bezpośredniego kontaktu z osobą zakażoną COVID-19.
2020-10-27, 18:03
Powiązany Artykuł
Dodano, że udzielają też odpowiedzi ws. sposobu postępowania w przypadku zamknięcia szkoły lub przedszkola oraz zasad kierowania na testy COVID-19, a także możliwości wjazdu na teren Polski oraz wyjazdu zagranicę.
- Czas walki z epidemią wymaga od nas wszystkich podjęcia szczególnych działań. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by pomagać instytucjom, które są na pierwszej linii walki z COVID-19. Nasi pracownicy wspierają infolinię GIS, zapewniamy też usługi wsparcia logistycznego, dostarczając specjalistyczny sprzęt do szpitali, zajmując się magazynowaniem i konfekcjonowaniem środków ochrony osobistej - mówi, cytowany w komunikacie, prezes Poczty Polskiej Tomasz Zdzikot.
Sprzęt specjalistyczny
Spółka przypomniała, że w ostatnich tygodniach dostarczała także specjalistyczny sprzęt, czyli m.in. respiratory i kardiomonitory do ponad 360 szpitali na terenie całego kraju. - Pocztowcy zaangażowali się także w budowę szpitala tymczasowego na Stadionie Narodowym w Warszawie. Samochody Poczty Polskiej odebrały ze składnic Rezerw Materiałowych w Wąwale (województwo łódzkie) oraz Szepietowie (województwo podlaskie) 120 palet z łóżkami potrzebnymi do zorganizowania tymczasowego szpitala - podano.
Poczta Polska jest największym operatorem na rodzimym rynku - zatrudnia ponad 80 000 pracowników, jej sieć obejmuje 7600 placówek, filii i agencji pocztowych. Jak czytamy na stronie spółki, jest narodowym operatorem pocztowym, z którego korzysta ponad 90 proc. Polaków.
REKLAMA
pkur
REKLAMA