Wybrano najcenniejsze polskie marki

Orlen po raz czwarty z rzędu zdobył miano najcenniejszej polskiej marki.

2010-12-02, 09:07

Wybrano najcenniejsze polskie marki
. Foto: fot. materiały prasowe PKN Orlen

Posłuchaj

Wybrano najcenniejsze polskie marki
+
Dodaj do playlisty

W rankingu "Rzeczpospolitej" za płockim koncernem na podium znalazły się PKO BP i PZU. Wartość marek tych trzech firm wzrosła od ubiegłego roku średnio o 7 proc. Łącznie sięga już 10,3 mld zł. Suma wartości wszystkich 330 z w zestawieniu to już 61 mld zł. To wzrost o 5 proc więcej niż przed rokiem.

Przyrost cieszy, ale to jest on wyraźnie mniejszy niż w poprzednich latach. Wtedy skoki liczono w dwucyfrowych liczbach.

Oto pierwsza dziesiątka polskich marek o największej wartości:

1. Orlen
2. PKO Bank Polski
3. PZU
4. Telekomunikacja Polska
5. Era
6. Biedronka
7. TVN
8. Bank Pekao
9. Plus
10. Bank BPH

tk

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej