Milion biletów kupionych przez aplikację mobilną. PKP Intercity chce rozszerzyć zdalną sieć sprzedaży
PKP Intercity sprzedało przez swoją aplikację mobilną milion biletów kolejowych - poinformował przewoźnik. Aplikacja została uruchomiona na początku tego roku i od tego czasu została pobrana ponad 650 tys. razy.
2023-07-24, 15:40
- Zdalne kanały sprzedaży to przyszłość, dlatego planujemy dalszy rozwój aplikacji, unowocześnienie strony internetowej i rozszerzanie zdalnej sieci sprzedaży o kolejnych partnerów - powiedział wiceprezes PKP Intercity Tomasz Gontarz.
Korzyści z aplikacji
W aplikacji PKP Intercity można kupić bilety na przejazdy krajowe i międzynarodowe. Płatności można dokonać przez Apple Pay, Google Pay, karty płatnicze oraz system BLIK. Bilety na przejazd PKP Intercity można także pobrać w formie pdf oraz dodać do kalendarza.
W aplikacji mobilnej podróżni mają też możliwość graficznej rezerwacji miejsca.
PKP Intercity oferuje podróże czterema kategoriami pociągów. Twoje Linie Kolejowe (TLK) i InterCity (IC) to połączenia ekonomiczne, zaś Express InterCity (EIC) i obsługiwane pojazdami Pendolino Express InterCity Premium (EIP) - połączenia ekspresowe. Największą popularnością cieszą się pociągi TLK i IC - w 2022 roku wybrało je ponad 90 proc. osób podróżujących z PKP Intercity.
Nowoczesny tabor
PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity - Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 r. spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe.
- PKP Intercity: rekordowa pierwsza połowa 2023 roku i zysk w 2022 roku
- Wakacyjne wojaże. PKP Intercity zachęca do wcześniejszego zakupu biletów
PAP/IAR/PR24/akg
REKLAMA