Zanim oddasz zakupy
Rafał Stępniewski z portalu rzetelnyregulamin.pl mówił w Polskim Radiu 24, o czym musi wiedzieć każdy klient planujący zwrot zakupów. Tym bardziej, że regulaminy różnią się w zależności od tego, czy towar został kupiony w sklepie stacjonarnym czy internetowym.
2015-12-22, 21:50
Posłuchaj
Kuszeni przedświątecznymi okazjami Polacy kupują w sieci bez opamiętania, dokonując czasem nietrafionych zakupów. Według prawa możemy je zwrócić, jednak są sytuacje kiedy pojawiają się z tym problemy.
Jak wyjaśniał Rafał Stępniewski inne zasady zwrotu przysługują sklepom stacjonarnym, a inne internetowym. Dodał, że więcej możliwości odesłania nietrafionego zakupu dają e-sklepy.
– Mamy czternaście dni kalendarzowych na podjęcie decyzji, o tym czy towar zostawiamy lub odsyłamy. Najpóźniej do czternastego dnia informujemy sprzedawcę, że zwracamy produkt. Najlepiej wysłać mail lub list, ponieważ wtedy mamy dowód pisemny – wymieniał gość Polskiego Radia 24.
Więcej o prawach klienta zamierzającego zwrócić towar w całej rozmowie.
REKLAMA
Polskie Radio 24/gm/mr
REKLAMA