Zanim oddasz zakupy

Rafał Stępniewski z portalu rzetelnyregulamin.pl mówił w Polskim Radiu 24, o czym musi wiedzieć każdy klient planujący zwrot zakupów. Tym bardziej, że regulaminy różnią się w zależności od tego, czy towar został kupiony w sklepie stacjonarnym czy internetowym.

2015-12-22, 21:50

Zanim oddasz zakupy
Zdjęcie ilustracyjne. . Foto: flickr/Stephan Geyer

Posłuchaj

22.12.15 Rafał Stępniewski: „E-sprzedawcy mają obowiązek odebrać zwrot (…)”.
+
Dodaj do playlisty

Kuszeni przedświątecznymi okazjami Polacy kupują w sieci bez opamiętania, dokonując czasem nietrafionych zakupów. Według prawa możemy je zwrócić, jednak są sytuacje kiedy pojawiają się z tym problemy.

Jak wyjaśniał Rafał Stępniewski inne zasady zwrotu przysługują sklepom stacjonarnym, a inne internetowym. Dodał, że więcej możliwości odesłania nietrafionego zakupu dają e-sklepy.

– Mamy czternaście dni kalendarzowych na podjęcie decyzji, o tym czy towar zostawiamy lub odsyłamy. Najpóźniej do czternastego dnia informujemy sprzedawcę, że zwracamy produkt. Najlepiej wysłać mail lub list, ponieważ wtedy mamy dowód pisemny – wymieniał gość Polskiego Radia 24.  

Więcej o prawach klienta zamierzającego zwrócić towar w całej rozmowie.

REKLAMA

Polskie Radio 24/gm/mr

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej