Poziom: „Layers of Fear”

Historia XIX-wiecznego malarza, który chce ukończyć swoje dzieło. Na pierwszy rzut oka gra „Layers od Fear” nie wydaje się być pozycją dla osób o mocnych nerwach. Tymczasem, studio „Bloober Team” stworzyło horror, w którym gracz obserwuje świat oczami malarza pogrążającego się w obłędzie. O produkcji w Polskim Radiu 24 mówili Rafał Basaj i Bartosz Kaproń, przedstawiciele studia „Bloober Team”.

2016-02-20, 15:04

Poziom: „Layers of Fear”
. Foto: blooberteam.com

Posłuchaj

20.02.16 Rafał Basaj: „Głównym bohaterem jest środowisko gry, które zmienia się w czasie rzeczywistym”.
+
Dodaj do playlisty

Jak wskazywał na naszej antenie Rafał Basaj, od samego początku zamysłem twórców było straszenie, ale w bardziej subtelny sposób niż w innych grach. – „Layer of Fear”, w odróżnieniu od innych pozycji dostępnych na rynku, nie straszy potworami – podkreślał w Polskim Radiu 24 przedstawiciel studia „Bloober Team”.

– Głównym bohaterem jest środowisko gry, które zmienia się w czasie rzeczywistym. Tak naprawdę to, co widziało się przed chwilą za sobą, po odwróceniu postaci może być zupełnie inne. Tego typu zabiegów w grze jest bardzo dużo – mówił Rafał Basaj. – Staraliśmy się, by wnętrza były jak najbardziej realistyczne – dodawał Bartosz Kaproń.

W programie nie zabrakło cotygodniowego przeglądu wiadomości ze świata technologii.

Gospodarzami audycji byli Przemysław Pawełek i Katarzyna Gizińska.

Polskie Radio 24/mp/lui

Polecane

Wróć do strony głównej