Bądź życzliwy w autobusie
W autobusie czy tramwaju nie jesteś sam - przypomina warszawski Ratusz i rozpoczyna trzecią odsłonę kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”. – Chcemy pasażerom zwrócić uwagę na to, że należy być uprzejmym dla innych – mówił w Polskim Radiu 24 Adam Stawicki z Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie.
2016-06-22, 12:44
Posłuchaj
22.06.16 Adam Stawicki: „Chcemy pasażerom zwrócić uwagę na to, że należy być uprzejmym dla innych”.
Dodaj do playlisty
Akcja ma przekonywać pasażerów do właściwego zachowywania się w pojazdach. W pojazdach komunikacji pojawią się plakaty z „monsterami”, czyli stworkami, które obnażają przywary pasażerów.
– To zastawianie drzwi, głośne rozmowy telefoniczne czy spożywanie posiłków – wskazywał na naszej antenie Adam Stawicki. – Często osoby stojące przy drzwiach uniemożliwiają innym wejście do autobusu, a pasażerowie spożywający lody czy hamburgera, mogą ubrudzić współpasażera – wyjaśniał gość Polskiego Radia 24.
Więcej w całej rozmowie.
Polskie Radio 24/IAR/mp