Bądź życzliwy w autobusie

W autobusie czy tramwaju nie jesteś sam - przypomina warszawski Ratusz i rozpoczyna trzecią odsłonę kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”. – Chcemy pasażerom zwrócić uwagę na to, że należy być uprzejmym dla innych – mówił w Polskim Radiu 24 Adam Stawicki z Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie.

2016-06-22, 12:44

Bądź życzliwy w autobusie
Materiały prasowe organizatora/kierunekzyczliwosc.pl

Posłuchaj

22.06.16 Adam Stawicki: „Chcemy pasażerom zwrócić uwagę na to, że należy być uprzejmym dla innych”.
+
Dodaj do playlisty

Akcja ma przekonywać pasażerów do właściwego zachowywania się w pojazdach. W pojazdach komunikacji pojawią się plakaty z „monsterami”, czyli stworkami, które obnażają przywary pasażerów.

– To zastawianie drzwi, głośne rozmowy telefoniczne czy spożywanie posiłków – wskazywał na naszej antenie Adam Stawicki. – Często osoby stojące przy drzwiach uniemożliwiają innym wejście do autobusu, a pasażerowie spożywający lody czy hamburgera, mogą ubrudzić współpasażera – wyjaśniał gość Polskiego Radia 24.

Więcej w całej rozmowie.

Polskie Radio 24/IAR/mp


Polecane

Wróć do strony głównej