"Od czterech lat nazywano go twitterowym prezydentem". Ekspert o strategii komunikacyjnej Trumpa
- On, zamiast kanałów oficjalnych Białego Domu, używał Twittera do ogłaszania swoich postanowień, swoich rozporządzeń - powiedział w Polskim Radiu 24 Michał Raszka, ekspert ds. marketingu politycznego USA, komentując strategię komunikacji byłego prezydenta USA Donalda Trumpa.
2021-01-22, 16:09
Posłuchaj
Tematem audycji była rola mediów społecznościowych w amerykańskiej polityce.
Powiązany Artykuł
"To tylko uwiarygadnia przekaz Trumpa". Kożuszek o cenzurze Twittera i przyszłości mediów społecznościowych
- Nie mieliśmy jeszcze do czynienia z taką sytuacją, aby nie tylko prezydenta, ale w ogóle osobę o tak dużych zasięgach (...), zablokowano. Pozbawiono go komunikacji w sposób, w który on dotychczas ją prowadził - powiedział o zablokowaniu kont społecznościowych Trumpa gość rozmowy.
Posłuchaj
- Od czterech lat nazywano Trumpa twitterowym prezydentem, niektórzy nawet memowym prezydentem - dodał Raszka.
REKLAMA
Ekspert zwrócił uwagę na trudność przewidzenia reakcji samego Trumpa. - Ogromne big techy, wielka czwórka z Doliny Krzemowej, nigdy wcześniej Trumpa aż w taki sposób nie ograniczała. Sam Trump jest zaskoczony tą sytuacją i trudno jest przewidywać, co dalej zrobi - zauważył.
***
Tytuł audycji: "Temat dnia/Gość PR24"
Prowadzący: Antoni Trzmiel
Gość: Michał Raszka (ekspert ds. marketingu politycznego USA)
Data emisji: 22.01.2021
Godzina emisji: 15.09
kb
REKLAMA
REKLAMA