Latający biznesmen ceni wygodę i czas, mniej pieniądze
Czas, wygoda, ale także pragmatyzm - to najważniejsze wyznaczniki dobrej organizacji podróży służbowej - tak wynika z podsumowania przygotowanego przez serwis FRU.PL.
2016-03-05, 14:30
Posłuchaj
I choć wiele podróży odbywamy na krótkich dystansach, a sporo spośród nich po samej Polsce, to coraz częściej decydujemy się na przeloty.
Więcej o podróżach biznesowych Polaków mówi Katarzyna Kaczmarek, menedżer Strefy Biznes we FRU.PL
Lot służbowy: liczy się bardziej wygoda niż koszty
Jak podkreśla ekspertka, w przypadku służbowego latania liczy się bardziej wygoda niż oszczędności.
─ Na ogół są to podróże krótkotrwałe, pasażerowie muszą się szybko przemieścić, i najczęściej tego samego dnia wrócić – charakteryzuje podróże służbowe ekspertka.
REKLAMA
Służbowe loty: najczęściej liniami regularnymi
Dlatego, jak podkreśla, najważniejszy jest podczas tego przelotu komfort, organizacja oraz czas.
Stąd, pasażerowie latający służbowo wybierają częściej regularne linie, niż tanie lotnicze.
─ Te oferują na ogół więcej połączeń, dobrą lokalizację lotniska. Tymczasem tanie loty oznaczają lotnisko oddalone od centrum miast – mówi ekspertka.
Pasażer biznesowy lubi mieć wszystko zorganizowane
Jak podkreśla ekspertka, pasażer biznesowy lubi mieć podróż dobrze zorganizowaną, i to przez inną osobę.
REKLAMA
Liczą się też dobre, usytuowane niedaleko lotniska hotele
Jak podkreśla, dla pasażera biznesowego liczy się położenie hotelu – najczęściej wybierany jest hotel niedaleko lotniska lub niedaleko miejsca konferencji czy spotkania biznesowego.
Jak dodaje, są to na ogół hotele, 3 lub 4-gwiadkowe.
I choć Polacy - nie tylko w sprawach zawodowych - coraz częściej latają, to wciąż jesteśmy pod tym względem w europejskim ogonie. Latamy 2 razy mniej od Czechów i 3 razy mniej od Niemców.
Błażej Prośniewski, jk
REKLAMA
REKLAMA