Wydatki na działania reklamowe firm rosną

Jak pisze "Puls Biznesu", już nie tylko reklama w internecie jest liderem na liście najskuteczniejszych i najtańszych nośników reklamy. Równorzędne miejsce zajęły upominki promocyjne.

2016-07-20, 07:37

Wydatki na działania reklamowe firm rosną
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: flickr/Traveloscopy

Dziennik przytacza wyniki badania przeprowadzonego przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych wśród dyrektorów działów marketingu oraz odpowiadających za budżety reklamowe w firmach różnej wielkości. Wynika z nich, że aż 83 procent badanych uznało upominki reklamowe za skuteczny element kampanii. Rok temu takich osób było 71 procent.

Liczy się jakość gadżetów

Coraz bardziej liczy się także jakość gadżetów. Na dalszych miejscach są wygląd, funkcjonalność i cena. Najczęściej są to torby, artykuły biurowe oraz kalendarze, foldery i ulotki.

"Puls Biznesu" pisze też, że niemal 2/3 firm deklaruje wszrost wydatków na reklamę. Jedynie 6 procent ich spadek.

IAR, awi

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej